Onsdag.

God förmiddag.
 
Idag är det onsdag och på schemat står Armar/ben samt lite rygg.
 
Träningsschemat som jag har lagt till mig själv känns bra än så länge. Träning 5 av 7 dagar i veckan. Men innan har jag knappt tränat 1-2 dagar så det kommer bli en utmaning att komma in i detta kan jag säga. Har lagt mig ledig från träning de två dagar i veckan som jag jobbar 12-22. Man hinner träna både innan och efter men jag kommer vara så slut i kroppen ändå utan träning så det blir "vila".
 
Har precis stoppat i mig lite frukost bestående av hårdbröd med keso, 1 liter vatten och en kopp kaffe.
 
Angående min kost så har jag utformat en "diet" själv. Jag följer varken LCHF, GI eller något annat. Jag äter det jag anser är bra för mig. Om någon är nyfiken på vad jag äter eller inte äter så var så god att fråga. :)
 
Från det ena till det andra. Är inte detta en helt fantastisk tjänst? Att köpa en fruktblomma som gå bort present istället för en vanlig blombukett? Besök Fantastisk Frukt och kolla själv :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0